Felhasználási feltételek
Állapot: 2024.10.25.
A jelen Lidl Plus felhasználási feltételek („Felhasználási feltételek”) szabályozzák a Lidl Plus Vásárlói hűségprogramban (a továbbiakban „Szolgáltatás”) való részvételt. A szolgáltatás üzemeltetője a Lidl Stiftung & Co. KG (a továbbiakban „Lidl Stiftung”). A Lidl Stiftung azonban jogosult alvállalkozókat és/vagy más Lidl vállalatokat [ Lidl Csoport - elérhetőségi adatok] (a továbbiakban a Lidl Stiftunggal együtt „Lidl vállalatok” vagy „Lidl”) igénybe venni a szolgáltatások nyújtásához. A Szolgáltatás olyan fogyasztók(a továbbiakban „Felhasználók” vagy „Ön/Önök”) felé irányul, akik termékeket kívánnak lefoglalni, vagy egyéb Lidl Plus funkciókat kívánnak igénybe venni, valamint a Lidl Plus alkalmazáson keresztül a Lidl, a Lidl és adott esetben az együttműködő partnerek ajánlataival, akcióival kapcsolatos, személyre szabott információkat szeretnének kapni. A Szolgáltatás célja tehát, hogy a Felhasználók lényeges tartalmakhoz jussanak, valamint, hogy a olyan információkat lehetőség szerint ne kapjanak, amelyek egyéni érdeklődésükön kívül esnek, azaz számunkra érdektelenek. A lényeges tartalom meghatározásának alapja elsősorban a Lidl vállalatok termékei és szolgáltatásai felé mutatott vásárlási és felhasználási magatartás az alábbiakban ismertetettek szerint.
A jelszóval védett Lidl Plus Fiókon keresztül Ön megtekintheti, elérheti, kezelheti és szerkesztheti a Lidl vállalatok különböző szolgáltatásaiból, például a Lidl alkalmazásból („Online szolgáltatások”) származó adatait egy központi tárhelyen (a továbbiakban „Fiók” vagy „Lidl Plus Fiók”). Valamely online szolgáltatásra való egyszeri regisztrálást követően a Fiók lehetővé teszi, hogy az Online szolgáltatásokhoz csatlakoztatott fiók esetén ugyanazzal a felhasználónévvel és jelszóval használja az online szolgáltatásokat.
A szolgáltatás nyújtása az alábbi részvételi feltételek alapján történik. A mindenkor érvényes részvételi feltételeket [ Részvételi Feltételek] címen bármikor megtekintheti, elmentheti vagy kinyomtathatja A szerződés szövegét a szerződéskötést követően nem tároljuk.
A Lidl Outlet üzletek jelenleg nem vesznek részt a Lidl Plus szolgáltatásban. Outlet üzleteinkben nem veheti igénybe a Lidl Plus előnyeit, és a pénztárnál nem azonosíthatja magát Lidl Plus vásárlóként.
A Szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy Ön, mint a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) 8:1. § 3. pont szerinti fogyasztó, betöltötte a 18. életévét. A Szolgáltatás használata kizárólag magáncéllal lehetséges, a Ptk. 8:1 § 4. pont szerinti vállalkozás a Szolgálta-tást nem veheti igénybe.
A Szolgáltatás igénybevételéhez a regisztráció során egy fiók létrehozása szükséges.
A regisztrációs folyamat során, miután megadta az összes kért adatot, a fiókjához tartozó felhasználónevet és jelszavát („Bejelentkezési adatok”), a „Tovább”, majd a „Regisztrálok” gombra kattintva kötelező erejű ajánlatot tesz a Szolgáltatásra történő regisztrációra és a Szolgáltatás funkcióinak használatára („Ajánlat”). Az Ajánlattal nem keletkeznek az Ön terhére költségek. A „Tovább” gombra való kattintást megelőzően a különböző mezőkben szereplő adatok törlésével, kiegészítésével, módosításával, illetve a Lidl alkalmazás bezárásával bármikor megszakíthatja a regisztrációt vagy módosíthatja a rögzített adatokat. A regisztráció során a mobiltelefonszámot egy megerősítő kódot tartalmazó SMS küldésével ellenőrizni kell. A regisztrációs folyamat a mobiltelefonszám ellenőrzése nélkül nem folytatható. A regisztrációs folyamat befejezését követően a megadott adatok a profiljában bármikor módosíthatóak.
A szerződéskötésre vonatkozó Ajánlata beérkezését követően a regisztráció során az Ön által megadott e-mailcímre visszaigazolást küldünk az Ajánlat beérkezéséről (a továbbiakban „Visszaigazolás”). A Visszaigazolás egyben az Ajánlat részünkről történő elfogadását is jelenti (a továbbiakban „Szerződéskötés”), és tartalmaz egy ellenőrző linket. A Szolgáltatás a Visszaigazolást követően azonnal igénybevehető. A regisztrációs folyamat befejezése után automatikusan kap egy ügyfélszámot.
Mivel a Szolgáltatást önkéntesen és térítésmentesen biztosítjuk, a fiók létrehozását egyedi esetben indoklás nélkül jogosultak vagyunk megtagadni.
A regisztráció során az Ön által megadott e-mailcím és mobiltelefonszám nem lehet hozzárendelve más fiókhoz. Tilos továbbá olyan e-mail-cím, mobiltelefonszám vagy egyéb elérhetőség megadása, amely nem az Öné, ide értendők elsősorban az úgynevezett „eldobható (ideiglenes) e-mail címek”. A hozzáférési adatait tárolja biztonságosan. Kerülje, hogy fiókjához más személy részére hozzáférést biztosítson.
A fiókján keresztül a Lidl-lel lebonyolított minden interakciót Önnek tulajdonítunk. Ez akkor is irányadó, ha fiókján keresztül ugyan harmadik személyek hajtottak végre tevékenységet, , de a harmadik személyek az Ön felróható magatartása miatt használhatták fiókját. Köteles bennünket haladéktalanul tájékoztatni minden olyan esetben, ha a fiókját jogosulatlanul használták, valamint megváltoztatták a hozzáférési adatait, amennyiben feltételezhető, hogy fiókját harmadik személyek használják.
A Lidl Plus regisztrációhoz Önnek az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésére:
- a Lidl alkalmazáson keresztül;
A fiók csak olyan Android operációs rendszerrel rendelkező eszközökön támogatott, amelynek az alapméretezett böngészője a Google Chrome.
Jelen 4. pont kizárólag a Lidl Plus alkalmazás használata esetén alkalmazható. A „Lidl Plus App használata” a jelen Felhasználási feltételek értelmében a Lidl Plus alkalmazás használatát jelenti a Lidl Plus fiókjával történő első bejelentkezésétől kezdve, amely a sikeres regisztrációt követően automatikusan megtörténhet. A foglalási funkció használatára a 6. pont vonatkozik.
4.1. Személyre szabott információk
A Szolgáltatás célja Lidl Plus alkalmazás használata során az Ön számára személyre szabott, lényeges információ eljuttatása, illetve a Lidl Plus applikáción keresztül azok megjelenítése az Ön részére, valamint – amennyiben lehetséges – ajánlataink és szolgáltatásaink az Ön igényeinek megfelelő alakítása.
A Lidl Plusz programban való részvétel ingyenes.
A Lidl Plus alkalmazás használata során sokoldalú, az Ön igényeihez alakított szolgáltatásokhoz juthat. Ez többek között kifejezetten az Ön igényeinek és elvárásainak megfelelő ajánlatokat, a nyereményjátékokban (minden esetben promóciós játékok), kedvezményekben és különleges akciókban való részvételt jelent. Ezzel a céllal próbáljuk meg meghatározni a Lidl által kínált termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos érdeklődési körét és preferenciáit.
4.2. Adatgyűjtés és az adatok tárolása
Az Önnek megfelelő ajánlatok eljuttatása a jelen fejezetben felsorolt adatokon alapul.
4.2.1. Lidl Plus regisztráció
A regisztráció keretében az alábbi vásárlói törzsadatokat rögzítjük: utónév, születési idő, e-mail cím, mobiltelefonszám és jelszó. Opcionálisan megadható a vezetéknév, lakcím, a megszólítás, valamint a nem. A kényelmes bejelentkezéshez aktiválhatja a „Bejelentkezve maradok” funkciót is. A funkció aktiválását követően egy állandó süti (12 hónap) kerül beállításra az eszköz böngészőjében, amely biztosítja, hogy a fiók felismerje Önt a következő belépéskor. Ez a süti a böngésző beállításain keresztül bármikor törölhető.
Amikor Ön először regisztrál egy Lidl online szolgáltatásba (anélkül, hogy korábban regisztrált volna), akkor automatikusan létrehozza a Lidl Plus fiókját. Ha azonban már korábban regisztrált egy másik, az Ön Lidl Plus fiókjába integrált online szolgáltatásba, akkor a meglévő bejelentkezési adataival egyszerűen bejelentkezhet a Lidl Plus alkalmazással együttműködő másik online szolgáltatásba. Amennyiben a Lidl Vállalatok a jövőben új online szolgáltatásokat kínálnak, ezeknek használatára is lehetősége lesz a Lidl Plus fiókján keresztül. Egyes Online szolgáltatásokra kiegészítő felhasználási feltételek vonatkozhatnak. A Lidl Plus egyszeri bejelentkezési funkciója („Single Sign On”) valamennyi portálon biztosítja az azonosítást, amelyet a csatlakoztatott Online szolgáltatások felismernek, ellenőriznek, és amelyet Ön a Lidl Plusfiókján keresztül kezelhet. A Lidl Plus fiók lehetővé teszi, hogy a különböző online Szolgáltatásokból származó adatait egyetlen központi helyen megtekinthesse, elérhesse, kezelhesse és javíthassa. A Lidl Plus fiókja tárolja az Ön vásárlói törzsadatait és az Önre vonatkozó információkat, valamint a más online szolgáltatások igénybevételekor megadott vásárlói törzsadatokat és információkat. Az Ön fiókja így központi hozzáférést biztosít az Ön vásárlói törzsadataihoz, bejelentkezési adataihoz, az Ön életkörülményeivel és érdeklődési körével kapcsolatos minden olyan információhoz, amelyet a „Rólam” részben önkéntesen megadott, továbbá az Ön által preferált fizetési módokra és a vásárlási-rendelési előzményekre vonatkozó információkhoz. Szükség esetén az Ön adatait a különleges ajánlatok igénybevételekor továbbítjuk az adott online szolgáltatásnak, hogy lehetővé tegyük az adott online szolgáltatás lehető legegyszerűbb használatát és szükség esetén az egyes tranzakció végrehajtását. Amennyiben a Lidl Plus alkalmazáson keresztül, az e-töltő alkalmazása során használja a Lidl Pay szolgáltatást, az összes online szolgáltatáshoz aktiválhatja az úgynevezett „kétfaktoros hitelesítést”. A kétfaktoros hitelesítés aktiválása esetén a fiókjába történő minden bejelentkezéskor meg kell adnia a regisztrált mobiltelefonszámára vagy e-mail címére küldött ellenőrző kódot is.
Amennyiben a továbbiakban nem kívánja használni a kétfaktoros hitelesítést, a Lidl Plus alkalmazásban bármikor kikapcsolhatja, vagy az adott eszközt megbízhatóként jelölheti meg. Ebben az esetben azonban nem fogja tudni használni a Lidl Pay mobilfizetési szolgáltatást.
4.2.2. Lidl Plusban található adatok
Amennyiben a Lidl Plus fiókjában életkörülményeivel és az érdeklődésével összefüggésben önkéntesen meghatározott adatokat ad meg, úgy ezen információkat a Lidl Vállalatok felhasználhatják a különböző online szolgáltatásokban (elsősorban arra, hogy személyre szabott ajánlatokat jelenítsenek meg Önnek).
4.2.3. Üzletkereső
Amennyiben az üzletben történő vásárlás során a pénztárnál azonosítja magát, rögzítjük az Ön által felkeresett üzletet, az Ön által megvásárolt vagy visszáru mennyiség és ár szerint, az Ön által beváltott kuponokat és utalványokat, a nyugtaösszeget, a pénztárnyugták átlagos összegét egy bizonyos időszak alatt, a vásárlások gyakoriságát, a fizetés időpontját és a használt fizetőeszköz típusát.
A pénztárnál a digitális vásárlókártyával vagy a regisztrációkor megadott mobiltelefonszámmal tudja magát azonosítani A Lidl Plus kuponokat csak akkor veszi figyelembe a rendszer a pénztárnál a fizetési folyamat során, ha előzetesen aktiválta azokat az alkalmazásban a „Kuponok” menüpont alatt.
4.2.4. Ügyfélszolgálat
Ha felkeresi valamely Lidl vállalat ügyfélszolgálatát, azokat az adatokat kezeljük, amelyeket ebben a vonatkozásban megad számunkra, illetve az ügyfélszolgálat számára.
4.2.5. Az Online szolgáltatásokból származó adatok nyomon követése
Amennyiben Ön hozzájárult ahhoz, hogy az online szolgáltatásokból származó nyomonkövetési adatokat a Lidl Plus általi felhasználás céljából kezeljük, ezeket az információkat felhasználhatjuk az Ön számára alkalmas ajánlatok meghatározására is.
Kérjük, tekintse meg Adatvédelmi tájékoztatónkat.
4.2.6. Lefoglalt termékek
Amennyiben Ön a Lidl Plus alkalmazáson keresztül termékeket foglal le, majd pedig megvásárolja azokaz az üzletben, a foglalási szolgáltatásunk használatáról és a megvásárolt termékekről is gyűjtünk információt
4.2.7. Partnerajánlatok
A Lidl Plus alkalmazáson belül időről időre, például kedvezményes akciók keretében, lehetőség van kedvezményes ajánlatokat kapni az együttműködő partnereinktől. Ezek az ajánlatok főszabály szerint tartalmaznak egy, az adott együttműködő partner által hozzárendelt általános vagy egyedi azonosító számot (a továbbiakban „Promóciós kód”), amelyet az együttműködő partnernél történő beváltáskor be kell olvasnia vagy meg kell adnia. Az ajánlatok némelyikéhez a Promóciós kód helyett egy QR-kóddal vagy – mint Lidl Plus vásárló – a digitális vásárlói kártyával kell azonosítania magát. A kuponok nem tőlünk származó ajánlatok; az ajánlatok átvételére és felhasználására ezért kizárólag az érintett együttműködő partner feltételei és adatkezelési tájékoztatói vonatkoznak. Ezért a partnerajánlatokat a felajánló együttműködő partner időről időre módosíthatja és/vagy eltávolíthatja. A partnercégek tájékoztatnak bennünket a kuponok, utalványok, utalványkódok stb. beváltásáról. Amennyiben a „Partnereink ajánlatai” funkció külső hivatkozást (hiperlinkeket) tartalmaz harmadik felek weboldalaira, ezen hivatkozott weboldalak tartalmáért kizárólag a mindenkori üzemeltető felel.
Abban az esetben, ha a Lidl Plus-on belül köt megállapodást valamely együttműködési partnerünkkel egy olyan szolgáltatás, ajánlat megkötésére, mely további kedvezménnyel jár, a partnertől megkapjuk az Ön elérhetőségi adatait (e-mail cím és telefonszám), hogy a kedvezményt, akciót mely a szolgáltatással jár megfelelően hozzárendelhessük Lidl fiókjához.
4.2.8. Elektromobilitás szolgáltatás/ E-Mobility
A Lidl Plus alkalmazás lehetőséget biztosít a Lidl Magyarország Bt. (a továbbiakban „Üzemeltető Társaság”) által üzemeltetett töltőállomások használatára is. A szolgáltatás biztosításához megfelelő megállapodást kell kötni az Üzemeltető Társasággal. A töltési folyamat elindításához a Lidl Plus alkalmazással azonosítania kell magát a megfelelő töltőállomáson, és el kell indítania a töltési folyamatot. A töltési folyamat megkezdése előtt kérjük, csatlakoztassa elektromos járművét a töltőponthoz, és válassza ki a kívánt töltési pontot az alkalmazásunkban.
A jelen felhasználási feltételek nem vonatkoznak az elektromobilitás szolgáltatás és/vagy a töltőállomások felhasználási feltételeire. Itt elsődlegesen az üzemeltető Társaság egyedi feltételei a meghatározóak.
4.2.11. Lidl Pay
Általános
A Lidl Plus alkalmazás egy mobil fizetési szolgáltatáshoz („Lidl Pay”) is hozzáférést biztosít, amellyel lehetősége van hitel-, valamint bankkártyával regisztrálni, hogy kényelmesen fizessen mobileszközével az e-töltő szolgáltatásért különböző fizetési helyeken . Ehhez a szolgáltatáshoz Visa, Mastercard vagy Maestro hitel- és bankkártyákat használhat. A mobilfizetési funkció használatához további feltételek és az érintett pénzforgalmi szolgáltatók adatkezelési tájékoztatói is vonatkozhatnak. A szükséges regisztráció a Lidl Plus alkalmazáson belül az érintett pénzforgalmi szolgáltató védett környezetében történik.
A kártyaregisztráció folyamata
A Lidl Pay szolgáltatáshoz több hitel-/bankkártyát is tárolhat. Mielőtt első alkalommal regisztrálna kártyát, meg kell adnia egy személyes jelkódot. Ez a jelkód szabadon megválasztható, és nem azonos a hitel-/bankkártya PIN-kódjával. Amennyiben Ön más hitelesítési módszereket használ, az adott szolgáltatók felhasználási feltételei és adatkezelési tájékoztatói is érvényesek lehetnek a folyamatra (pl. az Apple TouchID vagy FaceID funkcióival kapcsolatban). Miután az első/kezdeti kártyaregisztráció vagy további kártyák hozzáadása megtörtént, a fizetési szolgáltató platformjára kerül az alkalmazáson belüli kártyaregisztrációhoz. Itt lehetősége van a szükséges adatok megadására (kártyaszám, lejárati dátum, hitelkártya biztonsági szám [CVV2]). A regisztráció visszaigazolásakor, miután a pénzforgalmi platfrom ellenőrizte az adatokat, egy úgynevezett token generálódik, amely az Ön Lidl Plus ügyfélprofiljában kerül tárolásra. Ez a token egy kártyaadatot nem tartalmazó azonosító, és csak a regisztrált kártya hozzárendelésére szolgál az Ön hitel- vagy bankkártyájához a pénzforgalmi szolgáltató tranzakciója során.
A sikeres kártyaregisztráció esetén pénzfogalmi szolgáltató elküldi nekünk a tokent és az Ön kártyaszámának első 6 vagy 8 (attól függően, hogy milyen hosszú a bankkártya azonosító szám) és utolsó 4 számjegyét, valamint a kártya lejárati dátumát, és hozzárendeli az Ön Lidl Plus ügyfélszámlájához.
Fizetési folyamat
A digitális Lidl Plus ügyfélkártya előhívásakor, egy csúszkával megadhatja, hogy az e-töltő szolgáltatás használata során mobilfizetést kíván-e használni. Ez a beállítás mindaddig megmarad, amíg újra meg nem változtatja. Ha a mobilfizetést választotta, a digitális kód generálásához minden fizetési művelet előtt meg kell adnia jelkódját. Ez 15 percig érvényes. A 15 perc letelte után új kódot kell létrehoznia.
A fizetési folyamat során az Ön hitel,- és bankkártyáját azonosító token a fizetendő összeggel és egyéb tranzakcióspecifikus adatokkal együtt megküldésre kerül a fizetési szolgáltatónak. Amint visszaigazolja a tranzakciót, az áruk vagy szolgáltatások vásárlása befejeződik, és Ön megkapja a nyugtát a megfelelő kártya tranzakciós adatokkal, mint bármely más áru vagy szolgáltatás hitel, -bankkártyával történő vásárlásakor.
Annak érdekében, hogy a fizetési folyamatot az (EU) 2015/2366 irányelv („PSD 2”) , a vonatkozó nemzeti végrehajtási törvények és az (EU) 2018/389 felhatalmazáson alapuló rendelet jogszabályi rendelkezéseinek megfelelően lehessen végrehajtani, lehetővé tesszük az Ön bankja számára ügyfél-hitelesítési/azonosítási és előzetes kockázatelemzések elvégzését az ilyen ügyfélhitelesítés/azonosítás szükségességének felmérése érdekében. . Ezzel biztosítható, hogy a fizetőeszközt saját maga használja, nem pedig valaki más rosszindulatú szándékkal. Ez az információ különösen az Ön adataira, az aktuális tranzakcióra és az Ön korábbi fizetési előzményeire vonatkozik.
A jelkód gondos kezelése
Ön felelős azért, hogy a mobil fizetéshez beállított jelkódot (1) ne adja át harmadik félnek, (2) a mobiltelefonjától elkülönítve tárolja, és különösen (3) ne tárolja azt például a telefon jegyzetei között.
A Lidl Pay letiltása
Különösen jogosultak vagyunk letiltani a Lidl Pay használatát az alábbi esetekben:
- amennyiben ez a Lidl vagy a pénzforgalmi szolgáltató jogos érdekeinek védelme érdekében szükséges,
- a Lidl Plus alkalmazás vagy a Lidl Pay visszaélésszerű vagy csalárd használata esetén, vagy ha a Lidl Plus alkalmazás vagy a Lidl Pay visszaélésszerű vagy csalárd használatának gyanúja merül fel,
- amennyiben a Lidl Plus alkalmazásban kikapcsolta az úgynevezett „kétfaktoros hitelesítést”. A kétfaktoros azonosítás esetén a bejelentkezéskor minden alkalommal meg kell adnia az ellenőrző kódot, amelyet a nálunk regisztrált mobiltelefonszámára vagy e-mail-címére kap.
A Lidl Pay letiltása azt jelenti, hogy a továbbiakban nem tudja feldolgozni a Lidl Payen keresztüli kifizetéseket. A Lidl Pay letiltásáról lehetőség szerint a letiltás előtt értesítjük, az ok megjelölésé-vel. Ugyanez vonatkozik a feloldásra is.
A Lidl Pay inaktiválása
Különösen jogosultak vagyunk a Lidl Pay Ön által történő használatának inaktiválására az alábbi esetekben:
- Ha a Lidl Pay jelkódját vagy a hitel-/bankkártya lejárati dátumát öt egymást követő alkalommal helytelenül adták meg.
- Ha több, mint 24 hónapon át nem használja a Lidl Pay funkciót.
- Amennyiben Lidl Pay inaktiválása kerül, a továbbiakban nem tud a Lidl Payen keresztül fizetni.
Elfelejtett jelkód
Abban az esetben, ha már nem emlékszik a Lidl Pay jelkódjára, lehetősége van megváltoztatni jelkódját, és újat megadni anélkül, hogy elveszítené a megadott adatokat.
Attól függően, hogy milyen fizetési adatokat tárolt a Lidl Pay szolgáltatásban, egyszeri vagy kettős biztonsági ellenőrzést kell végrehajtania az új jelkód megadásához . A biztonsági ellenőrzés kérheti a fizetési adatokat, a mobiltelefon érvényesítését vagy egyéb adatok, mint például a regisztrált bank-/hitelkártya lejárati dátumát.
4.2.13 Egyéb digitális ajánlatok
Adatokat kapunk egyéb Lidl vállalkozáscsoporthoz tartozó online szolgáltatások vagy más alkalmazások, weboldalak vagy egyéb digitális szolgáltatások, például a Click and Collect Service, virágajánlatok, utazási ajánlatok, online receptek, fotóajánlatok, Monsieur Cuisine alkalmazás, Lidl Home alkalmazás, Family Club stb. Ön által történő használatáról (elsősorban a kiválasztott és megvásárolt termékek, fizetési információk, szállítási módra vonatkozó információk, felmérésekre adott válaszai, nyereményjátékokban való részvétele, kosárban tárolt termékek, vásárlások gyakorisága, nyomonkövetési adatok stb. tekintetében), és amennyiben lehetséges, ezeket Ön személyéhez, e-mail-címéhez vagy ügyfélszámához kapcsoljuk. Az általunk gyűjtött adatokat az üzletben vásárolt termékekre vonatkozó információkkal is összekapcsoljuk, például azért, hogy kifejezetten az Ön preferenciáira és érdeklődési körére szabott ajánlatokat kínáljunk Önnek, valamint, hogy felajánljuk Önnek az akciókban való részvételt k, és hogy jobban Önre szabjuk az esetleges akciókat, különösen hírlevelek formájában.
4.2.16. Kupon Plus/ Kedvezménygyűjtő
Meghatározott havi költési cél elérése után kupont kap ajándékba. Fenntartjuk a jogot, hogy az Ön egyéni költési célértékeit és a megfelelő kuponok értékét vagy típusát időről időre, minden hónap elején megváltoztassuk.
4.3. Adatelemzés
A 4.2. pontban leírt adatokat adatbázisunkban összevezetjük. Az adatokat kiértékeljük azzal a céllal, hogy csak olyan információkat küldjünk vagy jelenítsünk meg az Ön számára, amelyek fel-keltik érdeklődését. A lehetséges termékkereslet meghatározására egyebekben matematikai-statisztikai módszereket alkalmazunk. Ehhez személyes adatait összehasonlítjuk más vásárlók adataival. Az összehasonlítás alapján következtetni tudunk arra, mely további, más, hasonló érdeklődési vásárlók által keresett termékek és szolgáltatások kelthetik fel az Ön és más vásárlók érdeklődését. A Lidl mindazonáltal nem vállal jogi felelősséget azért, hogy az adatkezelés során Ön ténylegesen csak olyan ajánlatokat kap, amelyek iránt érdeklődik. Az Ön hozzájárulásától függően az applikáció használata során elemzéseket és felhasználói profilszegmenseket hozunk létre. Ezeket az adatokat az Ön személyéhez rendeljük a jelen felhasználási feltételekben foglalt marketing célokra. Egyebekben általános betekintést nyújt számunkra az alkalmazásunk optimalizálásához és a hirdetési kampányaink sikeréhez is. Hirdetési partnereinknek számlázási célokra statisztikailag feldolgozott, anonim adatokat szolgáltatunk hirdetési kampányaik sikeréről. Hirdetési partnereink nem tudják ezeket az információkat személyesen Önhöz visszavezetni (az egyéb adattovábbításokkal kapcsolatban kérjük, olvassa el a Lidl Plus adatkezelési tájékoztatóját).
Annak érdekében, hogy felkeltsük érdeklődését olyan termékkategóriák iránt, amelyeket általában nem szokott vásárolni a Lidl Plusalkalmazásban más termékkategóriákra vonatkozó ajánlatokat is kaphat. Az is előfordulhat, hogy a Lidl kereskedelmi akcióinak tesztelése érdekében a Felhasználók bizonyos csoportjai különböző kedvezményeket kapnak ugyanarra a termékkategóriára vonatkozóan.
A szolgáltatás igénybevételéhez érvényes mobiltelefonszám, e-mail cím és Lidl Plus fiók szükséges.
A Lidl Plus applikáció használatához résztvevőnek valamelyik alkalmazásboltból (App Store, Google Play stb.) le kell töltenie magát a Lidl Plus alkalmazást/szoftvert. A különböző típusú mobiltelefonokhoz meghatározott szoftververziók állnak rendelkezésre. Bizonyos mobiltípusok esetében technikai okokból nem nem elérhető alkalmas szoftver. Amennyiben a résztvevő mindenkori mobiltelefonja esetében nem elérhető az alkalmas szoftver, a résztvevő nem tudja igénybe venni a Szolgáltatást. A Lidl Stiftung mindazonáltal törekszik a lehető legkülönbözőbb modelltípushoz szoftvert kínálni. A mobil eszközök piacának folyamatosan változó termékpalettája miatt a Lidl Stiftungnak nem áll módjában a Szolgáltatás igénybevételére alkalmas valamennyi mobiltelefonról aktuális listát megjelentetni.
A szoftver telepítése és a Szolgáltatás igénybevétele rendszeres adatátvitelt feltételez a résztvevő mobiltelefonja esetében . Az adatátvitel terjedelme és gyakorisága a Szolgáltatás igénybevételének jellegétől és terjedelmétől függ. Az adatátvitellel kapcsolatos költségeket a résztvevő viseli. Ezek nagysága a résztvevő és a mindenkori mobilszolgáltató közötti szerződés szerint alakul.
Az internetkapcsolat felhasználói oldalon történő megléte és fenntartása nem része a Lidl Stiftung szolgáltatásainak. Ez kizárólag a résztvevő és az internetszolgáltatója közötti szerződés tárgya.
A Lidl Plus Szolgáltatás igénybevételének további feltételei a kielégítő akkumulátor töltöttségi szint és képernyőfényerő a QR kódok beolvasásához.
A résztvevő köteles elvégezni a Lidl által felkínált frissítéseket. Erről a résztvevő a szoftverhasználat során értesítést kap. A Lidl Plus alkalmazás manipulált eszközökön (pl. jailbreak, rooting) történő igénybevétele nem megengedett.
Jelen 6. pont tartalmazza a foglalási funkció használatát, mely csak a a Lidl Plus alkalmazásban érhető el.
6.1. Tárgy
A foglalási funkció lehetővé teszi, hogy a Lidl Plus alkalmazásban megadott termékeket lefoglalja, majd az Ön által kiválasztott üzletben átvegye azokat. Ehhez először regisztrálnia kell a Lidl Pluson keresztül a szolgáltatásra vonatkozó 3. szakasz rendelkezései szerint. Felhívjuk figyelmét, hogy egyes termékeink csak korlátozott ideig állnak rendelkezésre. Ezért fenntartjuk a jogot arra, hogy a Lidl Plus foglalási funkciót bármikor, akár előzetes értesítés nélkül is korlátozzuk vagy kikapcsoljuk.
6.2. A foglalás nem kötelező jellege
A foglalások ingyenesek és nem kötelező erejűek. A foglalásból nem keletkeztet szerződéses előjogot, azaz a foglalás nem kötelezi Önt a vásárlásra, és a foglalás alapján nem támaszthat igényt arra, hogy a terméket az Ön részére visszatartsák vagy a termék tulajdonjogát Önre átruházzák.
6.3. Foglalási folyamat
A Lidl Plus foglalási funkciója automatikusan megmutatja Önnek, hogy mely termékek állnak rendelkezésre az Ön által kiválasztott üzletben. Ha a kiválasztott üzletben a termékek nem állnak rendelkezésre, akkor lehetősége van másik üzletet kiválasztani. A foglaláshoz először a Lidl Plusban kell kiválasztani a terméket a kívánt mennyiségben, majd a „Foglalás” gombra kattintva a terméket a kosárba kell helyezni. A kosárban továbbra is módosítható a kiválasztott termékek mennyisége, valamint a kiválasztott termékek a kosárból törölhetőek. A foglalás a kosár „Foglalás most kötelezettség nélkül” gombjára kattintva válik véglegessé. Ezt követően a regisztráció során megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk a foglalási kérelem beérkezéséről. Amint a lefoglalt termékek az üzletben előkészítésre kerültek és átvehetőek, az átvételről e-mailben értesítjük Önt. A Lidl Plus alkalmazásban, valamint az átvételi értesítésben ellenőrizheti, hogy a lefoglalt termékek mennyi ideig kerülnek megőrzésre az Ön által kiválasztott üzletben. Az üzletben való megőrzési idő meghosszabbítására nincs lehetőség. A foglalás állapota bármikor nyomon követhető a Lidl Plus alkalmazásban.
6.4. Átvétel és vásárlás az üzletbe
A lefoglalt termékek átvételéhez forduljon a kiválasztott üzlet munkatársához, és adja meg a foglalási rendelési számát, amely megtalálható a Lidl Plus alkalmazásban, a foglalási visszaigazolásban vagy az átvételi értesítésben. A lefoglalt termékek megvásárlása a helyszínen, az üzlet pénztárában történik. A szerződéses partner az átvétel helye szerinti üzletet működtető Lidl vállalat.
6.5. Foglalás utólagos módosítása és törlése
A Lidl Plus „Foglalások” részében található „Foglalás módosítása” vagy „Foglalás törlése” gombra kattintva módosíthatja vagy törölheti foglalását, vagy annak egy részét. A „Módosítás” gombra kattintva a korábbi foglalás törlődik, és az összes,eredetileg lefoglalt termék visszakerül a kosárba. Ezt követően a kosarat szerkesztheti, és a „Foglalás most kötelezettség nélkül” gombra kattintva ismét megerősítheti a foglalást. Ha a foglalást nem erősíti meg újra, a termékek nem kerülnek lefoglalásra. A foglalás minden egyes módosítása vagy törlése után visszaigazoló üzenetet kap a regisztráció során megadott e-mail-címre.
A lemondás alternatívájaként, vagy ha a foglalás lemondása technikailag már nem lehetséges, mivel a foglalás már nem az „Előkészítés alatt” státuszban van, a foglalás akkor is érvényét veszti, ha a lefoglalt termékeket nem veszi át a 6.3. szakaszban meghatározott megőrzési időn belül.
6.6. Előzmények
Amíg a Lidl Plus foglalási funkciója aktív, a foglalások megjelennek a fiókjában.
Ön köteles:
- a regisztráció során helyes, a valóságnak megfelelő adatokat megadni és profilját napra készen tartani,
- mobiltelefonszámának változása esetén, azonnal frissíteni a Lidl Plus alkalmazásban megadott mobiltelefonszámot,
- jelszavát titkosan kezelni és visszaélés vagy visszaélés gyanúja esetén azt megváltoztatni, valamint
- a Szolgáltatást minden esetben a vonatkozó jogszabályokkal összhangban használni.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy elsődlegesen az Ön mobiltelefonszámát használjuk arra, hogy Önt, mint a Lidl Plus fiók jogosult tulajdonosát azonosítsuk. Ezért különösen fontos, hogy mindig az aktuális mobiltelefonszáma szerepeljen a Lidl Plus alkalmazásban. Ez az egyetlen módja annak, hogy bármikor – még az elfelejtett jelszó esetén is – hozzáférhessen Lidl Plus fiókjához, és a mobiltelefonszám megváltoztatása esetén harmadik személyek jogosulatlanul ne férhessenek hozzá a Lidl Plus fiókjához.
Ön köteles:
- a regisztráció során helyes, a valóságnak megfelelő adatokat megadni és profilját napra készen tartani,
- mobiltelefonszámának változása esetén, azonnal frissíteni a Lidl Plus alkalmazásban megadott mobiltelefonszámot,
- jelszavát titkosan kezelni és visszaélés vagy visszaélés gyanúja esetén azt megváltoztatni, valamint
- a Szolgáltatást minden esetben a vonatkozó jogszabályokkal összhangban használni.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy elsődlegesen az Ön mobiltelefonszámát használjuk arra, hogy Önt, mint a Lidl Plus fiók jogosult tulajdonosát azonosítsuk. Ezért különösen fontos, hogy mindig az aktuális mobiltelefonszáma szerepeljen a Lidl Plus alkalmazásban. Ez az egyetlen módja annak, hogy bármikor – még az elfelejtett jelszó esetén is – hozzáférhessen Lidl Plus fiókjához, és a mobiltelefonszám megváltoztatása esetén harmadik személyek jogosulatlanul ne férhessenek hozzá a Lidl Plus fiókjához.
8.1. Elállás joga
Ön jogosult 14 napon belül indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap.
Az elállás jogának gyakorlásához köteles minket
Lidl Magyarország Bt
Rádl árok 6.
Telefon: +36 80 020 534
E-mail: adatvedelem@lidl.hu
egyértelmű nyilatkozattal tájékoztatni (pl. postai úton vagy e-mailben küldött levél-ben) a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről. Erre a célra használhatja a mellékelt elállási formanyomtatványt is, amely azonban nem kötelező. Az elállási határidő betartásához elegendő, ha az elállási jog gyakorlásáról szóló értesítést az elállási határidő lejárta előtt elküldi.
8.2. Az elállás következményei
Amennyiben Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül, amikor értesítést kaptunk szerződéstől való elállásáról, vissza kell térítenünk az Öntől kapott összes kifizetést, beleértve a szállítási költségeket is (kivéve az abból eredő többletköltségeket, hogy Ön az általunk kínált legolcsóbb standard szállítási módtól eltérő szállítási módot választott). Ehhez a visszafizetéshez ugyanazt a fizetési módot használjuk, mint amit az eredeti tranzakció során használt, kivéve, ha kifejezetten másképp állapodtunk meg Önnel; semmilyen körülmények között nem számítunk fel díjat ezért a visszafizetésért. Ha Ön azt kérte, hogy a szolgáltatások az elállási időszak alatt kezdődjenek meg, akkor Önnek olyan ésszerű összeget kell fizetnie nekünk, amely megfelel a szerző-déssel kapcsolatban az elállási jog gyakorlásáról szóló értesítés időpontjáig már tel-jesített szolgáltatások arányának a szerződésben foglalt szolgáltatások teljes terje-delméhez képest.
8.3. Elállási formanyomtatvány
Elállási formanyomtatvány letölthető itt
Az egyes Online szolgáltatások nyújtásáért kizárólag az Online szolgáltatások üzemeltetője felel. A Lidl Stiftung nem vállal felelősséget az ezen szolgáltatásokból eredő követelésekért. Ugyanez vonatkozik a független harmadik felek, például az internetszolgáltatók egyéb hozzájárulásaira is.
Korlátlan felelősséget vállalunk a szándékosan és súlyos gondatlanságból, valamint az élet-, testi- vagy egészségkárosodásból eredő károkért.
Enyhe gondatlanság esetén csak lényeges szerződéses kötelezettség megsértése esetén vállalunk felelősséget. A lényeges szerződéses kötelezettség ebben az értelemben olyan kötelezettség, amelynek teljesítése egyáltalán lehetővé teszi a szerződés teljesítését, és amelynek teljesítésére a szerződő fél bízhat. Ebben az esetben a felelősség a szerződéskötés időpontjában jellemző és előrelát-ható kárra korlátozódik.
A felelősség korlátozása ennek megfelelően vonatkozik a munkavállalóinkra, megbízottjainkra is.
A kifejezetten ekként meghatározott garanciákért és a termékfelelősségi törvényen alapuló követelésekért vállalt felelősségünket ez nem érinti. Minden további felelősségünk kizárt.
A résztvevő a Szolgáltatásban való részvételét a „Felhasználói fiók törlése” funkcióra kattintva jogosult bármikor, indoklás nélkül megszüntetni. A Lidl Stiftung részéről történő, alapos ok nélküli felmondás 10 napos felmondási idővel szintén bármikor lehetséges. A Lidl Stiftung általi felmondás különösen akkor lehetséges, ha a felhasználó megsérti a jelen felhasználási feltételek rendelkezéseit. Ilyen esetben az eset tisztázásáig elsődlegesen zárolhatók a felhasználói adatok. Különösen fenntartjuk a jogot, hogy hamis adatok megadása esetén töröljük az Ön Lidl Plusfiókját. A felek azonnali hatállyal történő rendkívüli felmondáshoz való joga változatlanul fennáll.
A jelen Felhasználási Feltételek nyelve magyar.
Az Európai Bizottság a vitarendezéshez egy online portált biztosít a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon. Azonban nem vagyunk kötelesek és hajlandóak részt venni a vitarendezési eljárásban a fogyasztói választottbírói testület előtt.