1000 családnak segít karácsonyi csomaggal a Lidl
2022.12.20.
A Lidl Magyarország idén is szeretné szebbé tenni a nehéz körülmények között élő családok karácsonyát, ezért vásárlóit és social média követőit közös összefogásra hívta.
A 2022. november 28. és december 18. között zajló jótékonysági kezdeményezésnek többezer résztvevője volt, aminek eredményeképpen a Lidl élelmiszercsomagjai a Baptista Szeretetszolgálat közreműködésével 1000 nehéz körülmények között élő családhoz jutnak el. Az összesen 4 500 000 Ft értékű csomagokat még karácsony előtt, vagyis legkésőbb december 23-áig osztják ki a rászorulóknak.
Első helyen a Lidl Piac Bio Organic burgonya
2022.12.16.
A Szupermenta termékteszten a Nébih munkatársai összesen 27-féle csomagolt burgonyát vizsgáltak meg, melyek közt 6-féle salátának való, 16-féle főzni való és 5-féle sütni való burgonya szerepelt.
Örömmel osztjuk meg, hogy a teszten a „B” típusú, főzni való burgonyák kategóriájában a Lidl Piac Bio Organic burgonya első helyezést ért el!
A termékeket a Nébih laboratóriumában különbözőféle laboratóriumi vizsgálatoknak vetették alá, mely során többek közt élelmiszerbiztonsági szempontból fontos jellemzőket vizsgáltak meg. A hatósági vizsgálatok mellett egy kedveltségi vizsgálatra is sor került, melyen szakemberek és laikusok egyaránt pontozták a termékeket, azok külső megjelenése, színe, illata, íze és állaga alapján. A Lidl bio burgonyája mind a hatósági, mind a kedveltségi vizsgálaton kiváló eredményt ért el, ezzel kiérdemelve a dobogó legfelső fokát.
Tudjon meg többet a Szupermenta tesztről ide kattintva!
Újabb élelmiszermentő intézkedés a Lidl-től
2022.12.12.
A Lidl Magyarország elindította „Mentsük meg! élelmiszermentő akcióját, mellyel tovább bővíti az élelmiszerpazarlás mérséklése érdekében tett intézkedéseinek körét.
A vállalat évek óta nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerpazarlás csökkentésére, ezért tovább bővíti ezirányú intézkedéseinek körét. Ennek jegyében az áruházlánc novemberben Budapesten elindította a „Mentsük meg!” akciót, ahol a még fogyasztható, de kisebb hibákkal rendelkező zöldségeket és gyümölcsöket egységcsomagban kínálja vásárlóinak. A 3,5 kg-os zöldségből és gyümölcsből vegyesen összeállított csomagokat rendkívül kedvező áron, mindösszesen 399 Ft-ért lehet megvásárolni. A csomagok országszerte, az áruházlánc minden magyarországi áruházában megtalálhatóak lesznek várhatóan 2023. február végével. A vállalat célja, hogy tovább minimalizálja a keletkező élelmiszerfelesleget, valamint ezáltal is támogassa a magyar családok egészséges táplálkozását.
Tesztgyőztes a Chef select to go classic szendvics
2022.12.01.
A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 27-féle készen kapható szendvicset teszteltek egy vakteszt során és a Lidl saját márkás terméke, a Chef select to go classic szendvics megosztott első helyezést ért el.
A tesztelők a kellemes fogyasztási élmény mellett kiemelték a szendvicskenyérben érezhető szárított paradicsom ízét és a kellemes fűszerezést, melyet a finom összetevők– az uborka, a tojás és a sonka – ízei mellett a majonézes szósz tesz igazán különlegessé.
A tesztről bővebben ide kattintva tájékozódhat.
A teszt nem reprezentatív és szubjektív.
Megjelent a Lidl Magyarország második Fenntarthatósági Jelentése
2022.09.29.
A Lidl Magyarország felelősséget vállal minden olyan területen, ahol vállalatként hatással van az emberekre és a környezetre.
Az áruházlánc az elmúlt két évben tovább erősítette a fenntarthatóság melletti elköteleződését, dolgozott kitűzött céljai elérésén, ezen felül új, meghatározó vállalásokat is tett az élhetőbb jövő érdekében. A 2020-2021-ben elért eredményeit második Fenntarthatósági Jelentésében foglalta össze. A jelentés itt érhető el: www.lidl.hu/jelentes
Saját márkás siker a mogyorós-csokis krémek tesztjén
2022.11.25.
Akár kenyérre kenjük, akár az üvegből kanalazva szeretjük igazán, a mogyorós-csokis krémeket sokan szeretik, hiszen igazi ínyencségek, amikkel nap mint nap feldobhatjuk a reggeleket. De vajon melyik a legfinomabb?
A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 15-féle mogyorós-csokis krémet teszteltek, a teszten pedig a legjobb saját márkás termék a Lidl Choco Nussa terméke lett! A kóstolók kiemelték az édes nyalánkság kellemesen mogyorós illatát, megfelelően sűrű állagát, valamint intenzíven mogyorós ízét, ami a kakaós ízjegyekkel társulva alkot harmonikus végeredményt.
A tesztről bővebben ide kattintva tájékozódhat.
A teszt nem reprezentatív és szubjektív.
A Lidl lett 2022 Legvonzóbb Munkahelye
2022.11.14.
Átadták a PwC 2022 Legvonzóbb Munkahelye Díjakat, melyen a Lidl Magyarország győzedelmeskedett a kiskereskedelmi kategóriában, így immáron második alkalommal került a dobogó legfelső fokára.
A PwC Magyarország közel 25.000 fő megkérdezésével idén hatodik alkalommal mérte fel a hazai munkahelyválasztási preferenciákat, munkaerőpiaci igényeket. Online felmérés keretében arra voltak kíváncsiak, hogy a 16 évnél idősebb diákok, hallgatók, illetve munkavállalók számára milyen tényezők és juttatások meghatározóak, milyen elvárásokat fogalmaznak meg a munkaadókkal szemben, valamint melyek azok a hazai munkáltatói márkák, melyek a leginkább vonzóak számukra. A kutatásban részt vett válaszadók értékelése alapján a PwC összesen 10 iparági és egy összesített kategóriában hirdette ki 2022 Legvonzóbb Munkahelye Díjakat, melyen a Lidl Magyarország a kiskereskedelem kategória első helyezettje lett.
Sikeresen zárult a Lidl Egészségesen az iskolapadban kampánya
2022.11.03.
Idén is sikeresen zárult a Lidl Magyarország Egészségesen az iskolapadban programja.
A kezdeményezés keretében meghirdetett versenyre országszerte mintegy 250 egészséges tízórai recept érkezett. A kapcsolódó online felmérésben közel 4300-an vettek részt.
Szakmai partnerként ezúttal is a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével dolgozott együtt a diszkontlánc.
A legkiválóbb magyar márkák közé választották a Hazánk Kincsei termékcsaládot
2022.10.27.
A Lidl Magyarország Hazánk Kincsei termékcsaládja sorozatban negyedik éve részesült a legkiválóbb hazai márkákat jelölő MagyarBrands elismerésben, és idén is kettő, a Kiváló Fogyasztói és Kiváló Innovációs Márka kategóriában került be a legjobbak közé.
A vállalat 2017-ben bevezetett márkája a magyar termékek népszerűsítése, a hazai beszállítók melletti elköteleződés és a magyar gazdaság támogatásának jegyében született, népszerűsége a fogyasztók körében töretlen.
Fenntarthatósági díjat nyert a Lidl karbonsemleges Vemondo Bio mandulaitala a Mentes-M versenyen
2022.10.21.
A Store Insider szaklap és kiadója, a PPH Media által 5. alkalommal meghirdetett Mentes-M verseny elismeréseit október 18-án adták át.
A Mentes-M zsűrije értékelte a Lidl törekvéseit és Fenntarthatósági díjjal jutalmazta a bio mandulaitalok alkategóriájában a Vemondo termékcsaládhoz tartozó Bio Mandulaitalt, mely egyben karbonsemleges is. Az áruházlánc fenntartható szortimentjének részét képezik a karbonsemleges saját márkás Vemondo termékek, melyek mindegyike vegán, így fogyasztásuk kisebb ökológiai lábnyommal jár.
Rangos díjakkal ismerték el a Lidl fenntarthatósági törekvéseit
2022.10.21.
A Lidl Magyarország a „Legjobb felelős és fenntartható vállalatért” és a „Legjobb innováció a körkörös gazdaságért” kategóriában is győzedelmeskedett a nagy presztízsű CSR Hungary Díj díjátadóján.
Az áruházlánc pályázatában a szerteágazó felelősségvállalási tevékenységét mutatta be, melyet a CSR Hungary Díj szakértő zsűrije a „Legjobb felelős és fenntartható vállalatért” kategóriában a legkiemelkedőbbnek ítélt. A „Legjobb innováció a körkörös gazdaságért” kategóriában pedig a Lidl műanyagcsökkentési stratégiáját és annak mentén megvalósított intézkedéseit sorolták a legjobb kezdeményezések közé.
Tovább csökken a só-és cukormennyiség a Lidl termékeiben
2022.09.29.
A Lidl Magyarország felelős vállalatként elkötelezett az egészséges táplálkozás előmozdítása iránt, ezt mutatja 2019-ben tett vállalása is, mely szerint saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal csökkenti a hozzáadott só- és cukortartalmat.
Az optimalizálási program sikerét mutatja, hogy az elmúlt négy évben 909,5 tonnával kevesebb hozzáadott cukrot és 97,5 tonnával kevesebb hozzáadott sót használt fel az élelmiszerek előállításához a diszkontlánc.
A Lidl ismét az Év Diszkont Üzletlánca
2022.09.27.
Ismét a Lidl Magyarország nyerte el „Az Év Diszkont Üzletlánca 2022” címet a "StarStore – Év Kereskedője 2022" versenyen.
A Trade Magazin által immár 8. alkalommal meghirdetett megmérettetésen a zsűri az összhatás, a koncepció és megvalósítás összhangja, illetve az eredetiség és kreativitás szerint döntött az ország legjobb boltjairól. A kereskedelmi láncok esetében pedig olyan sikertényezőkre és elért eredményekre volt érdemes felhívni a zsűri figyelmét, amely alapján az adott vállalat kiemelkedik a piac többi szereplője közül. A Lidl Magyarország pályázati anyagában bemutatta működését, eddig elért kiemelkedő eredményeit és jövőbeli céljait; széles, minőségi termékkínálatát; a hazai beszállítókat támogató programját; munkáltatói márkáját; fenntarthatósági törekvéseit, valamint beruházásait. A fenti szempontok és az elért eredményeket figyelembe véve hozta meg döntését a szakmai zsűri és ítélte oda a rangos elismerést vállalatunknak.
Az "Az Év Diszkont Üzletlánca 2022" díj alapja a Trade Magazin által Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontok és üzletláncok részére meghirdetett „Starstore – Év Kereskedője 2022” elnevezésű verseny, mely egy több kategóriában indított, nem reprezentatív, szakmai zsűri által, előre meghatározott szempontrendszer alapján, egy fordulóban értékelt elismerés.
Henkel nyereményjáték
2022.09.19.
"Legyen tiszta otthonod ősszel is"
Vásároljon bármely Lidl áruházban legalább 1 db Henkel mosó- és tisztítószer terméket és nyerje meg a 20 x 50.000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvány egyikét.
A nyereményjáték időtartama: 2022.09.19 - 2022.11.20.
További részletek: henkelnyeremeny.hu
Saját márkás siker a nagy diákcsemege teszten
2022.09.16.
A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 17-féle diákcsemegét teszteltek. A teszten a Lidl saját márkás terméke, az Alesto Nuts & Raisin került ki győztesként.
A diákcsemege jellemzően mazsola és diófélék változó arányú keveréke – ezt a hagyományos vonalat követi a Lidl Alesto Nuts & Raisin terméke is. A kóstolók a Lidl magkeverékét egy igazán finom, klasszikus diákcsemegeként jellemezték. A keverékben megtalálható mazsola édes ízével, a földimogyoró jó pörkölésével, míg a törökmogyoró, a mandula és a kesudió intenzív ízével vette le a kóstolókat a lábáról.
A teszt további részleteit ide kattintva ismerheti meg.
A teszt nem reprezentatív és szubjektív.
Megnyitottuk legújabb áruházunkat Kecskeméten
2022.09.15.
Örömmel osztjuk meg, hogy 2022. szeptember 15-én megnyitotta kapuit második áruházunk Kecskeméten.
A Nyíri út 38/E szám alatt található üzletünkben vásárlóinkat a megszokottak szerint fantasztikus nyitási akciókkal várjuk.
Sok szeretettel várunk minden kedves Vásárlót új üzletünkben!
Nívódíjas lett a Lidl Magyarország
2022.09.09.
A Lidl Magyarország az Érték és Minőség Nagydíj Pályázaton évről-évre tanúbizonyságot tesz kiváló minőségű magyar termékeiről, és ezen törekvéseit ezúttal a rangos Vállalkozási Nívódíjjal ismerték el.
Mindezeken túl az áruházlánc újabb négy terméke, a helyben sütött Gluténmentes kakaós csiga, a magyar tehéntúróból készülő Pilos Jumbo túródesszert, a kiváló magyar tejből előállított Pilos Free from laktózmentes kakaó, valamint a Pur Pur szilvás batyu érdemelte ki az Érték és Minőség Nagydíjat.
Az Érték és Minőség Nagydíj kitüntető cím azon áruk, szolgáltatások, gazdasági szervezetek elismerése és díjazása, amelyek kiemelkedő minőséget képviselnek, elkötelezettek a minőség ügye iránt. A díjakat objektív követelményrendszer alapján, ötfordulós értékelés során, pártatlan és független szakértői testület bírálata alapján ítélik oda. A zsűri figyelembe veszi többek között a termékek minőségét, újszerűségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét is.
A pályázat további részleteiről itt tájékozódhat.
Közel másfél tonna hulladékot gyűjtött a Lidl a PET Kupával közösen
2022.09.07.
A Lidl Magyarország is csatlakozott a Duna teljes hosszát érintő "River Cleanup Collective @Duna – Együtt a tisztább folyókért" nemzetközi hulladékgyűjtő akcióhoz.
A Schwarz Csoport REset Plastic stratégiájának részeként megvalósított kezdeményezésben Európa-szerte 10 országból, összesen 16 Lidl és Kaufland vállalat vett részt. A budapesti Francia-öböl területét a Lidl és a PET kupa önkéntesei megközelítőleg közel másfél tonna hulladéktól tisztították meg. A hulladékgyűjtő akció eredményeként összegyűjtött 300 zsák hulladék megközelítőleg felét – a fém, üveg és műanyaghulladékot – szelektálva gyűjtötték zsákokba a résztvevők, amelyet a PET Kupa segítségével szállítanak el újrahasznosításra.
Fesztiválokról mentett élelmiszert a Lidl
2022.08.25.
A tavalyi év után idén is rászorulóknak ajánlotta fel a Lidl Magyarország a nyári kitelepülései – Campus Fesztivál, EFOTT, Balaton-átúszás - során megmaradt zöldség-gyümölcs és pékáru termékeit.
A kezdeményezésnek köszönhetően 800 fő, köztük nélkülözésben élő kisgyermekes családok, hajléktalanok és menekültek élelmezését segítette. A vállalat nagy hangsúlyt fektet a rászorulók támogatására és környezetünk megóvására, ezért az évekkel ezelőtt életre hívott élelmiszermentési programjának keretében ma már több tízezer embert, családot segít havi szinten.
A Lidlnél lett a legolcsóbb a nagy bevásárlás júliusban
2022.08.10.
A G7.hu gazdasági portál 2022. augusztus 5-én közzétett szubjektív, nem reprezentatív felmérése szerint 2022. július 29-én a Lidl-ben volt a legkedvezőbb egy nagy bevásárlás költsége a vizsgált 4 üzlet közül.
Az online portál minden hónapban, egy kijelölt napon virtuálisan levásárolja az általuk összeállított, 42 élelmiszerből álló fogyasztói kosarat és saját kialakítású módszertan alapján megvizsgálják, hogy melyik, a felmérésben részt vevő 4 áruházláncnál lehet a vizsgált napon a legkedvezőbben beszerezni a kiválasztott termékeket.
A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a lehető legjobb árú termékeket kínálja vásárlói számára, így örömmel osztjuk meg vásárlóinkkal, hogy a G7.hu fogyasztói kosara a Lidl üzleteiben volt a legalacsonyabb áron beszerezhető július 29-én az általuk vizsgált négy üzlet közül.
A vizsgálat módszertanának pontos részleteiről az alábbi linken tájékozódhatnak.
Kiderült, hogy kik a legügyesebb élelmiszerhősök
2022.07.21.
Lezárult a Lidl Magyarország edukációs programja, ahol a Nébih szakmai támogatásával az élelmiszerpazarlás problémájára és annak megelőzésére hívta fel az iskolások figyelmét.
Az ÉlelmiszerHősök elnevezésű órarendtervező pályázat nyertesei átvették a díjakat, a nyertesek alkotásai pedig országosan elérhetőek lesznek a Lidl 2022/23-as tanév órarendjén.
Kezdetét veszi a hazai dinnyeszezon a Lidl-ben
2022.06.29.
A Lidl Magyarország raktárai a mai naptól kizárólag magyar beszállítóktól érkező, kiváló minőségű magvas magyar görögdinnyét vesznek át.
Első körben a magvas görögdinnyéket szállítják a Lidl mind a négy logisztikai központjába, majd az érési folyamatoktól függően a magszegény és a sárga bélű görögdinnyéket. A hazai dinnyeszezonban a magvas, magszegény és sárgabélű dinnyék 100 százalékban magyar termelőktől származnak, hogy friss, jó minőségű magyar gyümölcsök kerüljenek a polcokra és a vásárlók kosarába. A vállalat az elmúlt évben közel 17.500 tonna magyar görögdinnyét értékesített a bel- és külpiacokon összesen, az exportált gyümölcs értéke pedig átlépte az 1 milliárd forintot.
Együttműködési megállapodást kötött a Lidl Magyarország a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökséggel
2022.06.24.
A hazai mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek export irányú értékesítésének fellendülését tűzte ki közös célként a Lidl Magyarország és a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség, melynek keretében együttműködési megállapodást kötöttek.
A két szervezet a továbbiakban kölcsönösen támogatja egymás tevékenységét.
Triplázott a Lidl: Harmadszor is Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedőjének választották
2022.06.16.
A vállalat emellett Diszkont kategóriában is győzedelmeskedett második kerületi, Csalogány utcai áruházával.
A Store Insider szaklap idén nyolcadik alkalommal hirdette meg az Az Év Boltja versenyét, melynek célja, hogy megtalálja Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit. A szakmai zsűri döntésének értelmében a vállalat sorozatban harmadik éve büszkélkedhet Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője címmel, köszönhetően friss, széles, minőségi kínálatának. A versenyen a kiskereskedelmi láncok mellett díjazták a bolti egységeket is, ahol Diszkont kategóriában ezúttal a Lidl 2. kerületi, Csalogány utcai áruháza lett Az Év Boltja.
Köszönjük szépen az elismerést!
Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője díj és Az Év Boltja diszkont kategóriában díj alapja a Store Insider szakmai lap által Magyarországon, élelmiszer és FMCG termékeket forgalmazó kiskereskedelmi egységek, láncok üzemeltetőinek meghirdetett Az Év Boltja elnevezésű verseny, mely egy több kategóriában indított, nem reprezentatív, szakmai zsűri által, előre meghatározott szempont rendszer alapján, két fordulóban értékelt elismerés. Az elbírálás és az elnyert díj szerint a Lidl Magyarország zöldség-gyümölcs kategóriában egyedülálló kínálattal, minőséggel, illetve ezeket biztosító elvekkel rendelkezik.
Újabb 78 millió forinttal támogatja a Lidl a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézetet
2022.06.15.
Piacvezető vállalatként nagy hangsúlyt helyez társadalmi felelősségvállalására a Lidl Magyarország, aki tovább folytatja a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet támogatását.
Immár 4. éve segíti az áruházlánc a kórházi ápolásra szoruló gyermekek minőségi étkeztetését, így az elmúlt három év során 182 millió forint értékű élelmiszert biztosított, a következő egy év folyamán pedig további 78 millió forint értékű adománnyal segíti az intézményt.
Jelentősen nőtt a Lidl fenntartható termékei iránti kereslet
2022.07.21.
Tovább bővíti karbonsemleges kínálatát a Lidl.
A vállalat időszakos textilpalettájában olyan női- és gyermekruhákat kínál, melyek nemcsak karbonsemlegesek, hanem tanúsítottan fenntarthatóak is.
Az áruházlánc, megújult nemzetközi nyersanyag-stratégiájával összhangban, kiemelt hangsúlyt helyez a felelős választék kialakítására, mely egyre népszerűbb a vásárlók körében. Ezt mutatja az is, hogy az értékesített fenntartható termékek aránya 2021-ben 81 százalékkal nőtt az előző évhez képest az áruházlánc saját márkás szortimentjét tekintve.
Új szintre emelte a Lidl az élelmiszermentést június 1-jétől
2022.06.03.
A vállalat eddig is nagy hangsúlyt fektetett az adományozásra és az élelmiszerhulladék csökkentésére.
A törvényi szabályozással összhangban, de annál szélesebb körben folytatja élelmiszermentő tevékenységét az áruházlánc június 1-jétől. Az esetlegesen megmaradó, emberi fogyasztásra alkalmas élelmiszereket önkéntes felajánlás keretében adja át meglévő karitatív partnerei számára. A Lidl Magyarország komplex adományozási programján keresztül a 2021-es gazdasági év során több mint 360 millió forintnyi adománnyal segítette a rászoruló magyar családokat, valamint járult hozzá a hazai egészségügy fejlesztéséhez, a minél magasabb szintű ellátás biztosításához.
Lidl Balaton-átúszás
2022.06.03.
Elindult az előzetes nevezés a 40. Lidl Balaton-átúszásra, az ország ikonikus nyíltvízi szabadidősport-eseményére.
Várhatóan idén is sok ezer ember vág neki a Révfülöp és Balatonboglár közötti távnak július 23-án, hogy biztonságos körülmények között átszelhessék a „magyar tengert”. A tavalyi évhez hasonlóan az 5,2 km-es táv mellett a 2,6 km-es Féltávra is várják az úszókat a szervezők. Idén második alkalommal SUP-pal is rajthoz állhatnak az 5,2 km-es távnak azok, akik nem az átúszást, hanem a Balaton-áthúzást választják.
Taroltak a Lidl saját márkás termékei a csemegekukorica teszten
2022.05.27.
A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 17-féle konzerves csemegekukoricát teszteltek és örömmel osztjuk meg, hogy az első és második helyezést is a Lidl saját márkás termékei zsebelték be.
A dobogó legfelső fokára a Freshona szuperédes csemegekukorica került. A kóstolók kiemelték a ropogós kukoricaszemek friss ízérzetét, ami jellegzetes és kellő intenzitású csemegekukorica ízjeggyel, továbbá finom édességgel társul.
A második helyet elfoglaló Freshona BIO csemegekukorica jellegzetes illata, valamint intenzíven kukoricás, közepesen édes ízei mellett roppanós textúrájával vívta ki a tesztelők elismerését.
A teszt további részleteit ide kattintva ismerheti meg.
A teszt nem reprezentatív és szubjektív.
Tíz tonna állateledellel támogatja a Lidl a menhelyi kisállatokat
2022.05.27.
A "Felelős kirakós – Legyél te is gondos gazdi!" kampány keretében a vállalat a vásárlók közreműködésével összesen 5 millió forint értékű állateledellel támogatja a NOÉ Állatotthon és a REX Kutyaotthon Alapítványokat, hozzájárulva mintegy több száz menhelyi kisállat ellátásához.
A 2016-ban indult Telitálka elnevezésű kezdeményezés célja, hogy a vállalat a rendelkezésére álló eszközökkel segíthessen a nehéz sorsú állatokon. A Lidl vásárlói összefogással így a minőségi állateledel biztosítása révén megkönnyíti az Alapítványok számára, hogy az erre szánt forrásokat másra, például az állatok egészségügyi kezelésére fordíthassák, és még több kisállat kapjon esélyt az örökbefogadásra.
Minden 4. vásárló használja a Lidl Plus applikációt
2022.05.23.
A Lidl Magyarország egy évvel ezelőtt indította el digitális hűségprogramját, melynek eredményeképpen már a vásárlók negyede használja a Lidl Plus applikációt.
A Lidl Plus számos előnyt és extra vásárlási kedvezményt biztosít a vásárlóknak, melynek köszönhetően ezidáig több mint 15 millió kedvezményre jogosító kupont váltottak be a felhasználók az elmúlt egy év alatt.
Henkel nyereményjáték
2022.05.21.
Tisztaság és frissesség minden nap!
Vásároljon legalább 1 darab bármilyen Henkel mosószer vagy tisztítószer terméket a Lidl üzletekben, küldjön sms-t a 06 30 555 5585 telefonszámra és nyerje meg a 20 db 50 000 Ft értékű Lidl Ajándékutalvány egyikét!
A nyereményjáték időtartama: 2022.05.30 - 2022.07.31.
Az SMS formátuma: 9 jegyű AP-kód*nyugtaszám*évhónapnap*saját név
SMS példa: A01234567*0315/00239*20220602*MintaAttila
Az SMS nem emeltdíjas. Kérjük, őrizze meg a vásárlást igazoló blokkot!
A sorsolás időpontja: 2022.08.05.
Egyszerűen jó árak a Lidl-nél!
2022.05.13.
A G7.hu gazdasági portál 2022. május 8-án közzétett nem reprezentatív felmérése szerint 2022. április 29-én a Lidl-ben volt a legkedvezőbb egy nagy bevásárlás költsége a vizsgált 4 üzlet közül.
Az online portál minden hónapban, egy kijelölt napon virtuálisan levásárolja az általuk összeállított, 42 élelmiszerből álló szubjektív, nem hivatalos fogyasztói kosarat és saját kialakítású módszertan alapján megvizsgálják, hogy melyik, a felmérésben részt vevő 4 áruházláncnál lehet a vizsgált napon a legkedvezőbben beszerezni a kiválasztott termékeket.
A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a lehető legjobb árú termékeket kínálja vásárlói számára, így örömmel osztjuk meg vásárlóinkkal, hogy a G7.hu szubjektív fogyasztói kosara a Lidl üzleteiben volt a legalacsonyabb áron beszerezhető április 29-én az általuk vizsgált négy üzlet közül.
A vizsgálat módszertanának pontos részleteiről az alábbi cikkben tájékozódhatnak.
Újra meghirdették Az Év Boltja versenyt és elindult a közönségszavazás is!
2022.05.13.
A Store Insider szaklap idén is meghirdette Az Év Boltja versenyét, melyen többek között a közönségdíjért is versenybe szálltunk, méghozzá a Csalogány utcai áruházunkkal.
A versenyt a szervezők azzal a céllal hirdetik meg évről évre, hogy megtalálják az ország meghatározott szempontok szerint legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit, és felhívja azokra a figyelmet.
Kérjük, szavazatával támogassa üzletünket, ha naponta szívesen vásárol akár ebben, akár bármely más Lidl áruházban. A közönségszavazáson 1-től 10-ig lehet pontozni a boltokat – 10-es jár a kedvencnek!
Már minden második Lidl áruháznál lehet elektromos autót tölteni
2022.05.10.
A Lidl Magyarország fenntarthatósági intézkedéseinek keretében folyamatosan bővíti elektromos autótöltő hálózatát, melynek eredményeképpen a vásárlók már 100 áruháznál vehetik igénybe a szolgáltatást.
Az üzletek parkolóiban összesen 183 töltőállomáson 417 töltőpont várja a villanyautósokat, akik a bevásárlás ideje alatt gyorsan és kényelmesen tölthetik fel járműveiket. A környezetbarátabb közlekedéshez az áruházlánc azáltal is hozzájárul, hogy töltőhálózatán megújuló energiaforrásból származó zöld áramot biztosít.
Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet nyert a Pilos laktózmentes vaj
2022.05.06.
A Lidl Magyarország saját márkás terméke, a Pilos free from laktózmentes vaj (250 g) elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegy Arany fokozatát.
A Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) egy védjegyrendszer, mely egyszerre utal az élelmiszerek biztonságosságára, minőségére és a fenntarthatósági szempontokat szem előtt tartó gyártási folyamatokra. A KMÉ-védjegyeket viselő termékek magas minőségi kritériumoknak felelnek meg, az arany fokozatú védjegy pedig a jók közül is a legjobbakat jelzi, amely viselésére a Nébih egy komplex vizsgálati folyamat végeredményeként jogosítja fel a termékeket.
Élelmiszerhősöket keres a Lidl a Nébih közreműködésével
2022.05.03.
Iskolásoknak hirdetett pályázatot a vállalat az élelmiszerfelesleg csökkentéséről
A Lidl Magyarország az élelmiszerpazarlás témakörében indította el legújabb órarendtervező pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakmai támogatásával. A piacvezető áruházlánc nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerfelesleg minimalizálására, emellett igyekszik vásárlói, követői figyelmét is ráirányítani a problémára, illetve edukációval segíteni őket a megoldás érdekében. Ezúttal pedig az iskolás korosztály tudatosságát szeretnék növelni.
Tizedik alkalommal is Superbrands díjas a Lidl
2022.05.02.
A Lidl Magyarország, hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő, meghatározó kiskereskedelmi lánca, tizedik alkalommal is elnyerte a Superbrands díjat és ezzel ismét bekerült a legkiválóbb márkák hazai rangsorába.
A nagyközönség által is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjegyet idén tizennyolcadik alkalommal ítélte oda a szakmai zsűri, mely olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat.
Saját márkás tesztgyőzelem!
2022.04.27.
Első helyen végzett a Lidl Pikok libamájas a Maradok a pénzemnél blog tesztjén.
A Maradék a pénzemnél munkatársai 16-féle libamájast kóstoltak meg és a dobogó felső fokára a Lidl saját márkás terméke került, ami jellegzetes és intenzív májas ízével, fűszeres illatával, továbbá jó kenhetőségével és krémes állagával vette le a zsűrit a lábáról. A kóstolók továbbá kiemelték a termék harmonikus sózását, fűszerezését is.
A tesztről ide kattintva tudhat meg többet.
A teszt nem reprezentatív és szubjektív.
Staropramen „A megfelelő alkalomhoz válogatva.” promóciós játék
2022.04.22.
Vásároljon LIDL áruházban bármilyen Staropramen terméket és töltse fel a vásárlás adatai, hogy indulhasson értékes nyereményeinkért!
A promóció időtartama: 2022.04.28. - 2022.05.25.
1 kóddal a napi, 2 kóddal már a heti, 3 kód feltöltéstől pedig akár a főnyereményre is esélye van!
A promócióban csak 18 éven felüliek vehetnek részt. A tákékoztatás nem teljeskörű, további részletek és játékszabályzat: staropramenjatek.hu
A nyereményjáték képei illusztrációk. A vásárlást igazoló blokkot őrizze meg!
Már a Lidl áruházaknál is leadható a használt sütőolaj
2022.04.22.
A Lidl tesztjelleggel elindította a használt sütőolaj-visszagyűjtést, hogy ezáltal is minimalizálja ökológiai lábnyomát és ezzel egyidőben felhívja vásárlói figyelmét a környezetvédelem fontosságára és támogassa őket annak megvalósításában.
Az ingyenesen és biztonságosan használható gyűjtőpontokkal a vállalat környezetbarát alternatívát kínál vásárlói számára, hiszen a visszagyűjtött olajok 100%-ban újrahasznosíthatóak. A tárolóedények jelenleg hat áruházhoz kerültek ki, és a bejáratához közel, frekventált helyeken találhatóak. Az első ütem lezárását követően pedig tovább bővül a gyűjtőpontok száma.
Köszönjük a bizalmat!
2022.04.20.
A Pénzcentrum által indított online szavazás eredményei alapján a válaszadók 71%-a rendszerint a Lidl-t választja bevásárlása helyszínéül.
Több mint 4500-an vettek részt a Pénzcentrum által indított online szavazáson, melyben arra kérdésre keresték a választ, hogy a felsoroltak közül, mely boltlánc üzleteibe járnak rendszeresen bevásárolni.
A leadott szavazatok 71%-át a Lidl Magyarország kapta, így elmondható, hogy a szavazásban résztvevők túlnyomó többsége a rendszeres bevásárlásait jellemzően üzleteinkben végzi.
Ezúton is szívből köszönjük vásárlóink bizalmát, hálásak vagyunk minden egyes szavazatért és persze azért, hogy nap mint nap mellettünk teszik le voksukat!
További információt a szavazás eredményeiről a Pénzcentrum oldalán találnak.
Rákapcsolt a Lidl az exportra
2022.04.19.
Már 469 magyar beszállítóval dolgozik együtt a Lidl Magyarország és több mint harmaduk nem csak itthon, hanem a külföldi áruházakban is megjelenik.
2021-ben a hazai vállalatok és kkv-k rekordösszegben, összesen 81 milliárd forint értékben exportáltak magyar termékeket az áruházlánc közreműködésével. A diszkontlánc célja, hogy támogassa a magyar beszállítók külpiaci tevékenységét, és ezáltal hozzájáruljon a hazai exportvolumen növeléséhez, a magyar gazdaság sikerességéhez.
A menhelyi kisállatoknak gyűjt a Lidl
2022.04.11.
A Lidl Magyarország a felelős állattartás iránti elkötelezettsége jegyében kilencedik alkalommal is meghirdeti Telitálka kampányát.
A 2016-ban útnak indított programmal a vállalat célja, hogy vásárlói figyelmét felhívja, az állattartás felelősség, és hogy közreműködésükkel segítséget nyújtson a menhelyi állatok megfelelő minőségű táplálásához.
A Telitálka kampányban ezúttal 2022. április 11-től május 8-ig egy online puzzle keretében járulhatnak hozzá a vállalat állatbarát követői az adomány összegéhez: vidám, kedves, szintenként egyre nehezedő képkirakó-kihívásokat kell teljesíteniük.
További részletek: lidljatek.hu/telitalka
Szavazzon Ön is a Lidl-re!
2022.04.06.
A Pénzcentrum 2022. április 4-én publikált cikke alapján nemzetközi szinten is a Lidl a vásárlók egyik kedvence az áruházláncok között.
De vajon a hazai vásárlók között is?
Kattintson a cikkre és támogasson minket egy szavazattal, ha Önnek is a Lidl a kedvence!
Újabb rekordot döntött a Lidl borértékesítése
2022.03.24.
2021-ben összesen 30,1 millió magyar palackos bort értékesített a Lidl Magyarország a kül- és belpiacokon.
A diszkontlánc 8 éve folyamatosan azon dolgozik, hogy a kormányzati törekvésekkel összhangban támogassa és helyzetbe hozza a magyar borászatokat és pincészeteket. Míg 2014-ben 6 millió palack bort adott el a vállalat itthon és a külpiacokon együttesen, 2021-re mindezt ötszörösére, 30,1 millió palackra növelte, de az előző évhez képest is 1,6 milliós növekedést produkált. A hazai értékesítés növelése mellett tovább erősödött a Lidl vezető borexportőri pozíciója is, a külföldre exportált borok értéke ugyanis elérte a 7,8 milliárd forintot, ami a teljes magyar palackos borexport 36%-át jelenti.
A Lidl Magyarország saját klímastratégiával és klímacélokkal tesz a fenntartható jövőért
2022.03.23.
A Lidl Magyarország számára a fenntartható működés az egyik legfontosabb cél az élhető jövő megteremtése érdekében.
A vállalat olyan klímacélokat tűzött ki, melyek a Science Based Targets kezdeményezés módszertanán alapulnak, összhangba hozva intézkedéseit az aktuális klímakutatásokkal.
Segítséget nyújtunk az ukrajnai krízis menekültjeinek
2022.03.04.
Mély döbbenettel figyeljük az Ukrajnában zajló eseményeket, ami mellett nem mehetünk el szó nélkül.
Felelős vállalatként mindig arra törekszünk, hogy támogatást nyújtsunk a rászorulóknak, és ez különösen igaz ebben a helyzetben. Éppen ezért a hét folyamán összesen 7 kamion adományt indítottunk útra a határhoz. A kamionokon többek között tartós élelmiszer, ruhaneműk, takarók, ágyneműk és higiéniás termékek érkeztek azokhoz, akiknek most a leginkább szüksége van erre. A kiosztásban a Baptista Szeretetszolgálat és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat van a segítségünkre, akik folyamatosan ott vannak a krízis miatt hazánkba menekülők mellett.
Több mint 1.200 új munkahelyet teremtett a Lidl Magyarország
2022.02.23.
A Lidl Magyarország az elmúlt egy év során jelentős mértékben, több mint 1200 fővel bővítette munkavállalói létszámát, vagyis immár több mint 8500 fő számára nyújt biztos megélhetést.
A 2022-es gazdasági év során az inflációt meghaladó mértékű béremelés eredményeként, több mint 52 milliárd forintot fordít bérköltségre, ezzel is támogatva a hazai gazdaságot.
A Lidl-nél lehet a legtakarékosabban vásárolni
2022.02.01.
A Lidl jelentős előnnyel végzett a többi áruházlánc előtt a Pulzus Kutató által a Napi.hu megbízásából készített felmérésben, amelyben arra keresték a választ, hogy mely boltláncban lehet a legtakarékosabban bevásárolni.
Az 1000 fő megkérdezésével végzett, reprezentatív kutatás során a válaszadók 32 százaléka mondta a legkedvezőbb árakat nyújtó boltláncnak a Lidl-t. Legyen az nem, korosztály, végzettség vagy lakhely szerinti megoszlás alapján felállított lista, a megkérdezettek körében minden esetben a Lidl végzett az élen.
Köszönjük vásárlóinknak a bizalmat!
Nálunk SZÉP-kártyával is fizethet!
2022.02.01.
Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy üzleteinkben 2022. február 1-től 2022. május 31-ig OTP, K&H és MKB SZÉP-kártya minden alszámlájáról lehetőség van élelmiszert vásárolni hagyományos kasszáinknál.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a jogszabály értelmében SZÉP-kártyával csak és kizárólag élelmiszertermékeket lehet vásárolni!
SZÉP-kártyát nem áll módunkban elfogadni az alábbi termékek esetében:
- alkoholos italok;
- nem élelmiszertermékek (pl.: tartós fogyasztási cikkek, textíliák, tisztító- és mosószerek, kozmetikumok, újságok, papíráru, ajándékkártya).
Kérjük, hogy az alkoholos italokat, valamint a nem élelmiszertermékeket a kasszánál történő fizetésnél válasszák külön, és azokat bankkártyával vagy készpénzzel szíveskedjenek kifizetni.
Felhívjuk továbbá kedves Vásárlóink figyelmét, hogy önkiszolgáló kasszáinknál a SZÉP-kártyás fizetés nem lehetséges. SZÉP-kártyás fizetés esetében kérjük, fáradjanak a hagyományos kasszáink egyikéhez.
Top Employer 2022 díjat nyert a Lidl Magyarország
2022.01.21.
A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé.
A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak. Idén a Lidl összesen 25 országban nyerte el a rangos Top Employer elismerést, és megkapta a "Top Employer Europe" pecsétet is.
További információért kattintson ide.
A Top Employer 2022 Hungary egy több kategóriában indított, nem reprezentatív, szakmai zsűri által, előre meghatározott szempontrendszer alapján értékelt elismerés, amelynek alapja a nemzetközi Top Employers Institute által meghirdetett Top Employer megmérettetés. A Top Employers Institute a vállalatokat a HR Best Practices kérdőívben megadott információk alapján értékeli és minősíti. Ez hat átfogó HR-dimenziót és húsz HR-területet foglal magában, mint például a HR stratégia, a munkakörnyezet, a toborzás, az oktatás és a jólét. https://www.top-employers.com/